Zwyczajny blog, zwyczajnej dziewczyny pokazujący niezwykły świat...
Kategorie: Wszystkie | Moje Foto
RSS
poniedziałek, 18 lutego 2008
Przyjaciele...
"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zaponiały jak latać."
21:54, vienewi
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 17 lutego 2008
Nie warto...
"Nigdy nie warto tęsknić za kimś, co do kogo nie mamy pewności, że śpi tej nocy samotnie."
- Lidia Jasińska, Flirtuchy
10:33, vienewi
Link Dodaj komentarz »
sobota, 16 lutego 2008
Z "Rozmowy Nocą"...
Świetne i prawdziwe:

"Związek jest jak jazda samochodem pod prąd. Nie wiadomo, komu uda się ujść z życiem."

"Jemy po to, żeby żyć, żyjemy po to, żeby kochać”

"Kiedy mężczyzna i kobieta stają sie dla siebie dwoma przeciwstawnymi biegunami, nie należy ich za wszelką cenę przyciągać ich do siebie."


19:20, vienewi
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 12 lutego 2008
Nikomu nie potrzebny :P


Opis pod zdjęciem dodany przez CatStevens111 na forum Fotoshop :P


"Ewi mozesz mi powiedzieć gdzie ten mój but właściwie leży bo impreza była faktycznie udana.... i teraz nijak nie moge niczego dopasować do tego drugiego co mi został... troche pasty i bedzie prawie jak nowy do kościoła można iść...

Impreza była w remizie pod Krakowem, ubikacje zajete, poszedłem na dwór na stronę za potrzebą i nie pamietam jak sie ten but znalazł aż w Bydgoszczy... faktem jest że nie wypadało tak zaraz koło remizy to sie troche postanowiłem oddalić w pobliskie krzaki... widać te najbliższe też musiały byc zajete.. i poszedłem dalej w las :mrgreen:

Kurna przyjrzałem sie lepiej ... na niedzielną sumę w pełnym świetle to sie już chyba nie nadaje, no moze na roraty albo pasterkę wszystko przez to ze nie mam zielonej pasty, żeby tego drugiego zrobić tak samo... widać że nawet wkładka juz jest 100 % materiał naturalny :mrgreen:"
22:10, vienewi
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 10 lutego 2008
Jak anioł...


(...)
każdy dzień przeżywaj tak
jakby się miał skończyć świat
może czas wreszcie być sobą
i zacząć na nowo
mogę ja i możesz ty
robić tak, by lepszym być
ponad strach wzbić się jak anioł
tak samo dosięgać chmur

(...)

/Jak anioł - Kasia Kowalska/




13:22, vienewi
Link Dodaj komentarz »
sobota, 02 lutego 2008
Wieczorek kulturalny :P
Miałam wczoraj wspaniały wieczór kulturalny :P

Najpierw wystawa w Muzeum Fotografii przy ulicy Królowej Jadwigi 14 w Bydgoszczy. Była to wystawa (a w sumie otwarcie wystawy bo wystawa będzie trwać do 15.02.2008) bydgoskiej sceny Digart.pl. Były tam również moje 3 zdjęcia :) Przyszło dużo ludzi... Kustosz przemówił, wywołał nas na środek i po kolei przedstawił :P Ale stres :) A błyski fleszy :P Prawie jak na czerwonym dywanie... Tym razem my byliśmy po tej drugiej stronie obiektywu :P Może znajde gdzieś jakieś fotki to na pewno zamieszcze :P

Zdjęcia osób wystawiających się na tej wystawie można obejrzeć tutaj: http://www.digart.pl/aktualnosci/7215/rss.html

Stronka Muzeum: http://www.muzeumfoto.byd.pl/eksponaty.html

Po wernisażu - Afterparty... Poszliśmy zgrupą Bydgoską do jednego z klubów w którym można posiedzieć, wypić piwo i posłuchać dobrej muzyki... Coraz większa integracja i moge stwierdzić, że osoby które mają podobne hobby bez problemu mogą się dogadać...

Po Afterparty miałam pójść do domku :P Ale ja kocham spontan :P Tyle lat nie mogłam być spontaniczna i teraz wszystko nadrabiam :P Znajomi namówili mnie abym poszła z nimi do Multikina na premiere Lejdis :) Bez zastanowienia się zgodziłam :) i nie żałuje :P
Tak apropo to rano jak byłam na uczelni wzięłam sobie taką bezpłatną gazetę studencką i zaczęłam czytać tam wywiad z Anną Dereszowską która zagrała Korbę... I na tej stronie zostawiłam i włożyłam do torebki myśląc - "Muszę kiedyś ten film obejrzeć"... Kolega stwierdził, że chyba było mi przeznaczone właśnie na niego wczoraj pójść abym zaczęła inaczej patrzeć na świat...
Co do filnu - to na prawdę polecam :]

Ps. Byłam wczoraj jeszcze u fryzjera i obcięłam włosy :P

11:30, vienewi
Link Komentarze (1) »
Zakładki:
...
Warto zobaczyć...
FotoBlog
FotoForum
FotoInspiracje
Galerie
InspireBW
InspireFashion
InspireMakro
InspireNature
InspireNudes
InspirePortrait
Korzystam...
Mistrzowie Fotografii
Rady i porady foto :P
Smacznego...
Warto poczytać...
Albumy fotograficzne i książki o fotografii cyfrowej i analogowej Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl




prawa autorskie © Wszelkie fotografie na tej stronie są chronione przez prawo autorskie i nie mogą być kopiowane, używane, zmieniane lub publikowane bez mojego zezwolenia. © Ewelina Kur 2007. Wszelkie prawa zastrzeżone.